| | NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
Nightstar1441 Timide

Nombre de messages: 32 Age: 41 Localisation: New York Date d'inscription: 22/01/2012
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Mer 15 Fév 2012, 00:07 | |
| Got a new exclusive courtesy of Sven from Eaglemoss and http://www.superherofigurineforum.com Metallo  Please see below about the upcoming DC extension |
|
 | |
Nightstar1441 Timide

Nombre de messages: 32 Age: 41 Localisation: New York Date d'inscription: 22/01/2012
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Mer 15 Fév 2012, 00:10 | |
| Hey Everyone, I needed to write this in English as I did not want my poor translations to make the message difficult to read
Earlier today the staff of superherofigurineforum received a message from Sven from Eaglemss in relation to the future of this collection. Sadly the news wasn't great. Whilst a final decision hasn't been made just yet, the prospect of another extension is looking very unlikely.
As a result, he has offered us collectors who would like even more DC figures a chance to try and save it...again!
For those who were around a few months ago, you will remember the successful campaign we launched which resulted in us getting the 101 - 120 extension!
Well once again, we're asking for your help
If you wish to help us in our endeavour to reach the 140 mark, we ask that you send a letter to Eaglemoss explaining why!!
The address that all letters should be mailed to is:
Guy Holliday Eaglemoss Publications Ltd 1st Floor, Beaumont House, Kensington Village, Avonmore Road, London, W14 8TS, UK
Please keep the letters respectful and fill your letter with reasons you love this fantastic line but no harrasing or abusive letters as they would be counter-productive.
Also just to note, whilst it's the same address as last time, we are dealing with a different person at Eaglemoss this time around.
We also ask that you share this news and post it on other forums if you can, so we can get other collectors who are not part of the SHFF family to send letters as well. We need all out friends from France, Italy, Brazil, Poland, Spain and everywhere else the collection is available to help!
For those members who do not speak english fluently or need a little assistance, we have composed a template letter that you can copy and add your name to.
Dear Guy,
My name is ____________________ and I am an avid collector of your DC Superhero Collection. I was very disapponted to hear that this amazing collection may not continue past 120 issues. Is there any chance you would reconsider and allow another extension to 140?
The wonderful thing about your collection is the quality of your sculpts, the informative magazine and the wide unique variety of characters that you offer us month in and month out.
I am an avid supporter of this collection and would be very happy if Eaglemoss would please continue it.
Kind Regards,
Your Signature __________________________
I hope you will all be able to support it and send a letter!
Thank you!! |
|
 | |
krona1968 MEMBRE D'HONNEUR

Nombre de messages: 3831 Age: 43 Localisation: marseille Date d'inscription: 01/02/2009
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Mer 15 Fév 2012, 18:59 | |
| Merci pour l'information  C'est une bonne chose pour les collectionneurs de figurines DC d'essayer de passer à 140 numéros _________________ La vie , c'est comme une boîte de chocolat on sait jamais sur quoi on va tomber . ( Forrest Gump )  |
|
 | |
STARFIRE BEST CUSTOM 2011

Nombre de messages: 822 Age: 40 Localisation: Maine et Loire Date d'inscription: 29/05/2010
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Jeu 16 Fév 2012, 11:32 | |
| Si on peut aider, pourquoi pas... je n'ai pas acheté les 10 derniers numéros par manque cruel d'intéret des personnages... mais bon, Outre-Manche ils ne lisent peut-être pas les mêmes que chez nous, où pas avec le même engouement. Dans tout les cas, les prochains persos devront être vraiment intéressant. Aller, je vais écrire ! STARFIRE |
|
 | |
Rincevent Timide

| |
 | |

Nombre de messages: 3831 Age: 43 Localisation: marseille Date d'inscription: 01/02/2009
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Jeu 16 Fév 2012, 14:38 | |
| |
|
 | |
logan60 Ultime collector

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Jeu 16 Fév 2012, 16:13 | |
| |
|
 | |
Rincevent Timide

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Dim 19 Fév 2012, 12:20 | |
| cela serait dommage que cela s'arrête Grifter  Aqualad  Robotman  |
|
 | |

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Dim 19 Fév 2012, 13:14 | |
| De bien belles figurines  , et oui je souhaite que l'aventure puisse continuer également , même si j'en prends rarement ( je cible  ) je pense à ceux et celles qui suivent la collection réguliérement _________________ La vie , c'est comme une boîte de chocolat on sait jamais sur quoi on va tomber . ( Forrest Gump )  |
|
 | |
jarvis69 MC TEAM

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Dim 19 Fév 2012, 13:23 | |
| Haaa.. la Doom Patrol .........  _________________  |
|
 | |
Nightstar1441 Timide

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Mer 22 Fév 2012, 03:54 | |
| Mise à jour John Constantine - peinte en guise de remerciement de Sven  Lettres pour sauver la collection DC commencent à arriver à Eaglemoss et nous commençons à impressionner (nouveau) - vous tiendrons au courant que j'entends des nouvelles |
|
 | |

| Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Mer 22 Fév 2012, 21:08 | |
| Pas mal du tout ce John  , j'adore voir des héros avec des cigarettes au bec !  ( même si je ne fume plus ) Je trouve que cela lui donne un petit air de liberté _________________ La vie , c'est comme une boîte de chocolat on sait jamais sur quoi on va tomber . ( Forrest Gump )  |
|
 | |
sire-bd Supreme collector

Nombre de messages: 1268 Age: 45 Localisation: Yvelines Date d'inscription: 02/02/2009
 | |
 | |
STARFIRE BEST CUSTOM 2011

Nombre de messages: 822 Age: 40 Localisation: Maine et Loire Date d'inscription: 29/05/2010
 | |
 | |
StormyWeather MC TEAM

Nombre de messages: 7224 Age: 40 Localisation: PARIS Date d'inscription: 31/01/2009
 | Sujet: Re: NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC Jeu 23 Fév 2012, 12:36 | |
| Je ne fume pas, et n'ai jamais fumé! Mais si un fumeur veut avoir cette liberté de fumer, sans l'imposer aux autres, c'est sa vie, son plaisir, son choix... Personne ne peut s'arroger le droit de discuter ce choix... Si cette caractéristique fait vraiement partie du personnage (que je connais mal), alors c'est normal de le montrer avec une clope à la bouche (il a effectivement un cancer des poumons, non, si je ne me trompe pas?  ) Et je pense effectivement que par ces temps d'hygienisme quasi-hystérique, et de politiquement correct à outrance, il s'agit d'une liberté de montrer ce perso tel qu'il est vraiment!(cela dit sans aggressivité, et en toute amitié, juste mes deux cents comme disent les anglo-saxons!  ) |
|
 | |
| | NEWS FIGURINES EAGLEMOSS DC | |
|